Mibe fektessek?Egyre növekszik a bizonytalanság a világban? Nem érzi biztosítva a megtakarítások vásárlóértékét? Hallott már befektetési arany rudakról és érmékről? Tudja melyiket érdemes választani? Bővebb információk
|
KapcsolatAz ARANYPIAC segítséget nyújt Önnek a nemesfémek világában. (06-1) 297-6118 NyitvatartásHétfőtől csütörtökig 9:00 - 17:00 Kérjen INGYENES visszahívást!Kollégáink állnak rendelkezésére kérdéseivel, ötleteivel és terveivel kapcsolatban! Vagy írjon nekünk levelet! |
A Maybach autómárka búvópatakként csordogál végig a motoros járművek történetén. A név Wilhelm Maybachtól származik, aki a Daimler cég technikai igazgatója volt 1907-ig, amikor is úgy döntött, hogy elhagyja a vállalatot és inkább a saját útját járja. 1909-ben egy Stuttgart közeli kisvárosban megalapította saját vállalkozását, a Maybach-Motorenbau GmbH-t, amelynek akkoriban még elsődleges profilja repülőgépmotorok gyártása volt. Személyautókkal csak 1919-ben kezdtek el foglalkozni, első kész modelljüket, a W3-mat az 1921-es Berlini Autószalonon mutatták be.
Az autógyártás azonban továbbra is a háttérben maradt a Maybachnál, a cég elsősorban ipari dízelmotorok előállításával foglalkozott vasúti mozdonyok, hajók és repülőgépek számára. Így a második világháború kitöréséig csupán 1800 Maybachot gyártottak le a W3-as, és annak továbbfejlesztett változataiból. A Maybach a személyautók vonatkozásában maradt egy kis és exkluzív márka, amelyet rendkívüli motorteljesítmény, grandiózus megoldások és luxusba hajló kivitelezés jellemzett.
A második világháború kitörését követően aztán a Maybach üzemet is hadrendbe állították a németek. A sikeres motorépítő múltra való tekintettel a náci vezérkar elrendelte, hogy a Maybach gyártsa a közepes és nagyméretű tankokba, harckocsikba az erőforrást. Ilyenek voltak például a Tigris I, a Tigris II és a Panzer II, IV. Így viszont a tankmotorokat gyártó üzem a szövetséges légitámadások elsődleges célpontjává vált, és azt 1945-ben le is bombázták.
A háborút követően megtörtént a helyreállítás, de az autógyártás nem indult újra 1960-ig, amikor is a Daimler-Benz vásárolta meg a céget, és a korabeli S-osztályok különleges kiadásaihoz használta fel a Maybachot. Ezek a modellek viszont teljesen Mercedes névvel és alvázszámmal futottak, így a patinás cégnek nem sok jutott a hírnévből. A kilencvenes években azonban felröppentek pletykák, miszerint a BMW tervezi megvásárolni a Rolls-Royce-t, a Volkswagen-csoport pedig a Bentleyre szeretné rátenni a kezét. Mindkét luxusautókkal foglalkozó angol márka kitűnő befektetésnek bizonyult. A Mercedes sem akart lemaradni a zsíros falatról, így gondolt egyet és feltámasztotta a már tulajdonában lévő luxusmárkát, a Maybachot.
Az 1997-es Tokiói Autószalonon mutatták be az első prototípust. A tekintélyes méretek, és a rengeteg kényeztető berendezés miatt a jármű súlya közel 3 tonna lett! A motorháztető alatt pedig egy 543 lóerős bestia lapult, amivel a nagy test képes volt 5,1 másodperc alatt 100-ra katapultálni. A Maybach induló éveibe kalauzol vissza ez az eredeti, II. Vilmos württembergi uralkodó portréját ábrázoló, közel 8 gramm összsúlyú, nagy tisztaságú aranypénz, mellyel értékes nemesfémet vásárolhat a befektető. Ezért használja ki Ön is a most kínált lehetőséget, és éljen az alábbi ajánlattal személyes vagyoni biztonságának megőrzésére!
20 márka, II. Vilmos, Württemberg, 1891-1914 |
220 000 Ft |
A fizikai nemesfémek vásárlása hosszútávú, konzervatív befektetésnek számít. Az egyéni vagyoni helyzettől függően megtakarításaink 5-20%-át ajánlott nemesfémekbe fektetni. A nemesfémvásárlást célszerű időben elaprózva, több különböző időpontban megvalósítani, az árfolyamkilengések egalizálására. Döntése meghozatala előtt, kérjük, hogy mérlegelje befektetési céljait és egy esetleges árfolyamesésből származó kockázatokat. A fentiekben foglaltak nem minősülnek befektetési tanácsadásnak. A listaár változtatásának jogát fenntartjuk. Ajánlatunk a készlet erejéig érvényes. Megrendelésével elfogadja az ÁSZF-et!