Mibe fektessek?Egyre növekszik a bizonytalanság a világban? Nem érzi biztosítva a megtakarítások vásárlóértékét? Hallott már befektetési arany rudakról és érmékről? Tudja melyiket érdemes választani? Bővebb információk
|
KapcsolatAz ARANYPIAC segítséget nyújt Önnek a nemesfémek világában. (06-1) 297-6118 NyitvatartásHétfőtől csütörtökig 9:00 - 17:00 Kérjen INGYENES visszahívást!Kollégáink állnak rendelkezésére kérdéseivel, ötleteivel és terveivel kapcsolatban! Vagy írjon nekünk levelet! |
Az Alfa Romeo kihagyhatatlanul fontos fejezet az autótörténelem nagykönyvében, nem csak az autói, hanem az azokat megalkotó mérnökök miatt is, akik kivétel nélkül jelentős nyomokat hagytak maguk után a technikatörténetben: A magyar származású Vittorio Jano (magyarul János Viktor) óramű finomságú részletmegoldásai, Orazio Satta Puliga rekedt hangú, könnyű, és a magas fordulatszámot jól tűrő négy- és hathengeresei, vagy az első főkonstruktőr Giuseppe Merosi óriási, négyhengeres versenygépei. És emlékezzünk meg egy nagy versenyzőről is: Enzo Ferrari.
Az Alfa Romeót 1910. június 24-én alapították Milánóban, eredetileg Anonima Lombarada Fabbrica Atomobili (Lombardiai Autógyár) azaz ALFA néven. Az első modell, a 24 HP 1910-ben igazi műszaki csoda volt, 4,1 literes gépe 42 lóerőt tudott, s ezzel száz éve még hihetetlenül gyors, 100 km/órás végsebességre volt képes, miközben súlya alig nyomott egy tonnát.
Az első világháború hozta keresletcsökkenés a csőd szélére sodorta az ígéretes vállalkozást. A nehézipari profi, a mezőgazdasági gépgyártásban és a vasútgépészetben nevet szerzett nápolyi mérnök, Nicola Romeo így olcsón jutott az autógyárhoz 1915. december 2-án. A gyárkapukra felkerült az Alfa mellé a Romeo név, a 2500 munkás pedig boldog volt, hisz új munkaadójuk tőkét is pumpált az üzembe, igaz autót nem gyártottak, mert a teljes kapacitást a haditermelés kötötte le: szivattyúk, kompresszorok, hatalmas mennyiségű lőszer, repülőgép motorok, és 1917-től vasúti kocsik, mozdonyok is. Az autógyártás csak a háború után futott fel ismét.
Az első sportsikerekre viszonylag sokat kellett várni, de Szicília gép- és embergyilkos futamán, a Targa Florión megszerzett első hely 1923-ban egy csapásra az újságok címoldalára repítette az Alfa Romeo nevét. Az igazi Alfa Romeo legenda azonban csak a 30-as években született, amikor a soros nyolchengeres modellektől és a versenyző gyári pilóták nevétől – köztük a legendás Enzo Ferrari – és sikereitől volt hangos az olasz pályák környéke és a közélet. 11 Mille Miglia győzelem és egy máig megdönthetetlen rekord; négyszer egymás után a Le Mans-i 24 órás futam, sorban a Targa Florio-k és rengeteg Grand Prix. A versenygépek műszaki részletei hamarosan az utcai autókban is megjelentek.
A márkát nevére vevő és felvirágoztató Nicola Romeo 1876. április 28-án egy Nápoly melletti kisvárosban látta meg a napvilágot, az egyesült Olaszország első királya, II. Viktor Emánuel olasz király uralkodásának idején. A markáns arcszőrzetéről is nevezetes olasz király eredeti 6,45 gramm összsúlyú, 900-as aranyból vert pénze révén különleges kortörténeti dokumentumot és értékes nemesfémet vásárolhat a befektető. Ezért használja ki Ön is a most kínált lehetőséget, és éljen az alábbi ajánlattal személyes vagyoni biztonságának megőrzésére!
20 líra, II. Viktor Emánuel, Olaszország, 1861-1878 |
161 000 Ft |
A fizikai nemesfémek vásárlása hosszútávú, konzervatív befektetésnek számít. Az egyéni vagyoni helyzettől függően megtakarításaink 5-20%-át ajánlott nemesfémekbe fektetni. A nemesfémvásárlást célszerű időben elaprózva, több különböző időpontban megvalósítani, az árfolyamkilengések egalizálására. Döntése meghozatala előtt, kérjük, hogy mérlegelje befektetési céljait és egy esetleges árfolyamesésből származó kockázatokat. A fentiekben foglaltak nem minősülnek befektetési tanácsadásnak. A listaár változtatásának jogát fenntartjuk. Ajánlatunk a készlet erejéig érvényes. Megrendelésével elfogadja az ÁSZF-et!