Mibe fektessek?Egyre növekszik a bizonytalanság a világban? Nem érzi biztosítva a megtakarítások vásárlóértékét? Hallott már befektetési arany rudakról és érmékről? Tudja melyiket érdemes választani? Bővebb információk
|
KapcsolatAz ARANYPIAC segítséget nyújt Önnek a nemesfémek világában. (06-1) 297-6118 NyitvatartásHétfőtől csütörtökig 9:00 - 17:00 Kérjen INGYENES visszahívást!Kollégáink állnak rendelkezésére kérdéseivel, ötleteivel és terveivel kapcsolatban! Vagy írjon nekünk levelet! |
Az Opel sikertörténete 1862 augusztusának végén indult, amikor Adam Opel a Hesseni Nagyhercegséghez tartozó Rüsselsheim városában megépítette első varrógépét, és ezzel megalapította az Opel márkát. A termelés gyorsan felfutott, jelentős részben azért, mert a cég speciális megrendeléseket is teljesített, azaz különleges varrógépeket készített egyedi megrendelői igényekre. Már 1868-ban új üzembe költözött a vállalat és hamarosan Németország egyik legnagyobb varrógépgyártójává fejlődött, miközben egész Európába exportált.
A varrógépek után a kerékpár lett a vállalat fejlődésének következő bástyája. 1886-ban Rüsselsheimban elkészült az első velocipéd, így az Opel, Németország egyik első bicikligyártója lett. A választék gyorsan bővült, megjelentek a triciklik, és nem sokkal később a már mai modellekhez hasonlatos kerékpárok is. Az Opel gyorsan átvette az iparági újításokat, a fúvott kerekeket, a golyóscsapágyakat és a szabadonfutós kerékagyakat. A sikerek folytatódtak, így az 1920-as évekre a cég az akkori világ legnagyobb kerékpárgyártójává nőtte ki magát.
A következő fontos lépés 1899-ben jött el az Opel életében (már az alapító halála után), amikor Adam Opel öt fia úgy döntött, hogy autógyártásba kezd. A cég első modellje az Opel „Patent-Motorwagen System Lutzmann” nevű konstrukció lett, amelyből 1906-ra már az ezredik darab gördült ki a szerelőcsarnokból. De az igazi áttörés 1909-ben következett, a legendás 4/8 PS „Doktorwagen” megjelenésével. 3950 márkás árával ez mindössze fele annyiba került, mint konkurensei, így jóval szélesebb néprétegek számára is elérhetővé tette az autózást.
A német gyártók közül elsőként az Opel vezette be a nagysorozatú futószalagos termelést, amivel még egyszer lefelezte a járművei fogyasztói árát és ezzel valóra váltotta az első német „népautót”. A sikerek ellenére a gazdasági világválság hatására a hatvan éves vállalat a csőd szélére jutott. 1929-ben az amerikai General Motors 30 millió dollárért megvásárolta az Adam Opel AG részvényeinek 80%-át. A jelentős tőkeinjekció és a műszaki fejlesztések hatására a vállalat Németország elsőszámú autógyártójává lépett elő, és a harmincas évek közepén a német autógyártók közül elsőként lépte át eladásaival az évi százezer darabos határt.
Adam Opel maga nem érte meg, hogy az általa alapított gyár autók gyártásával is foglalkozni kezdjen, 1895-ben tífuszban meghalt. Bár lehet, hogy nem is engedte volna a profilváltást: a kocsikat „bűzszekereknek”, milliomosok játékszerének tartotta. A Hessen tartományban indult családi vállalkozás kezdeti éveibe kalauzol vissza ez a III. Lajos hesseni nagyherceg képmásával vert eredeti, közel 8 gramm összsúlyú, 900-as aranyból készült aranypénz, mellyel értékes nemesfémet vásárolhat a befektető. Ezért használja ki Ön is a most kínált lehetőséget, és éljen az alábbi ajánlattal személyes vagyoni biztonságának megőrzésére!
20 márka, III. Lajos, Hesseni Nagyhercegség, 1872-1873 |
255 000 Ft |
A fizikai nemesfémek vásárlása hosszútávú, konzervatív befektetésnek számít. Az egyéni vagyoni helyzettől függően megtakarításaink 5-20%-át ajánlott nemesfémekbe fektetni. A nemesfémvásárlást célszerű időben elaprózva, több különböző időpontban megvalósítani, az árfolyamkilengések egalizálására. Döntése meghozatala előtt, kérjük, hogy mérlegelje befektetési céljait és egy esetleges árfolyamesésből származó kockázatokat. A fentiekben foglaltak nem minősülnek befektetési tanácsadásnak. A listaár változtatásának jogát fenntartjuk. Ajánlatunk a készlet erejéig érvényes. Megrendelésével elfogadja az ÁSZF-et!